ශ්රී ලංකාවේ පාසල් තුළ බහු සංස්කෘතික අධ්යාපනය කෙතරම් දුරට ක්රියාත්මක වෙද? 1.විෂය මාලාව තුළ සිංහල හා අළුත් අවුරුදු උත්සව එකට සංවිධානය කිරීම . 2.මුස්ලිම් ළමුන් පාසලෙන් සිකුරාදා දින 12.00ට යාම. 3ලංකාවෙ සම අධ්යාපනයක් ක්රියාත්මක වෙ. 4.6,7,8ශ්රෙණි වලට චිත්ර විෂය සදහා සියලුම ජාතින්ට අයත් පාඩම් ඇතුළත් කිරීම . 5 .පුරවැසි අධ්යාපන විෂයට බහු සංස්කෘතිය ඉගැන්වීම. 6.අන්තර් අධ්යාපනය ජාතින් වෂයෙන් වෙනස් ොවි දරැවන්ට සම අධ්යාපනයක් ලබා දීම .
බහු සංස්කෘතික අධ්යාපනය යනු කුමක්දැයි හදුනාගනිමු. බහු සංස්කෘතික අධ්යාපනය හඳුනාගැනීමට පෙර බහු සංස්කෘතික සමාජය යනු කුමක්දැයි හදුනාගැනීම මෙම අධ්යයනය පහසු කරනු අැත. විවිධ භාෂා කතාකරන,විවිධ අාගම් අදහන,විවිධ සිරිත් විරිත් අනුගමනය කරමින් විවිධ සංස්කෘතීන්ට අයත් ජාතින් වාසය කරන සමාජය බහු සංස්කෘතික සමාජයක් ලෙස සරලව අර්ථකථනය කළ හැකිය. මේ පිළිබද අදහස් දක්වා අැති තුලනාත්මක අධ්යාපනය හා අධ්යාපන ගැටලු යන ග්රන්ථයේ දක්වා අැත්තේ සම ජාතිය නොවන සංයුතියකින් යුක්ත ජනගහනයක් ඇති සමාජ බහු සංස්කෘතික සමාජයක් ලෙස හදුන්වා අැත. මෙම සමාජයේ විවිධ භාෂා,විවිධ අාගම්,විවිධ සිරිත්විරිත්, විවිධ අැදහිලි හා විශ්වාසයන් දක්නට අැත. මෙවැනි සමාජයකට අාසන්නතම උදාහරණය වන්නෙ ශ්රි ලංකාවයි. මෙවැනි සමාජයක් අැතිවීමට බලපාන සාධක කිහිපයක් පහත පරිදි දැක්විය හැක. · ස්වාභාවික ජන සංක්රමණ · දේශ ගවේශණ · වෙළදාම · ...
Comments
Post a Comment